the grass is greener where it rains

Bonjour,
Idag har jag varit hemma från skolan eftersom jag är sjuk. Dagen började med frukost och sen plugga franska i en och en halv timme, och jag har kommit fram till en sak - franska är verkligen inte min grej. Eftersom både bror och jag var hemma och var sjuka idag så lagade jag lite lunch. Wookade nudlar är smarrigt.
Jag har städat rummet också, eftersom det vart stökigt värre efter filmkvällen med Ylva, Oscarsson, Anton, Henke, Eric & Andreas i fredags.
Imorgon så har vi franska och so prov, och som om inte det räcker och blir över så har jag även teoriprov till moppen efter skolan. Jippie!
Just nu så lyssnar jag på musik och ska plugga so - ekonomi snart. Dagens låtar är The End's Not Near - Band of Horses, Rain City - Turin Brakes & Eve, The Apple of my Eye - Bell X1.
Ser fram mot skolan imorgon.
Ciao!
walle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0