studiedag

Hola!
Om tio minuter ska jag springa ut genom ytterdörren för att ta bussen ner till stan. Jag kommer förmodligen behöva springa till bussen - som vanligt, för att jag är för senad - som vanligt.
Igår så tog Ullhamre, Eric och jag en sväng förbi international street market, vilket egentligen är ett ställe för utlänska personer att sälja massa skulla korvar och fula muggar. Dom har till och med vakter där på kvällen för att inte någon ska "sno" blommorna. Efter det blev det ett stop på McDonalds, yey!
Ullhamre och jag åkte hem till mig och hade det mysigt, vid halv ått åkte hon hem och då tog jag bussen in till stan - hem till alex. Fast hon var inte hemme, men det var såklart inneboende Oscarsson, Ylva & Ullan. What a suprice...
Jag och tjerna gick och köpte film och sen blev det mjölkjakt, and trust me, det är inte lätt att hitta mjölk inne i stan vid straxt innan tio. Så där sprang vi omkring i en halvtimme innan vi insåg att hemköp hade öppet....
Sen åkte jag hem så var bror och jag ensamma hemma. Jag och Anton hade litte msn-maraton. Båda gav upp vid klockan två. Skillnade är att jag har ingen skola idag, men det har han! skadeglädje är den sanna glädjen...
Så nu ska jag i varje fall ta bussen in till los town för att kolla efter konfta, men först ska man hem till alexs flat på st larsgatan!
Nu måste jag ta på snabb skorna och spring, fort!
Ciao
Walle

Kommentarer
Postat av: Y N

klcokren snubbe som jobbade med att vakta blommor, chok kul! :D

2009-09-17 @ 20:44:20
URL: http://nilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0