it's a new day

Hej ni där ute,
Just nu sitter jag och snurrar på min röda stol och kollade nyss på Grey's Anatomy - inte för att jag inte redan har sett alla säsonger flera gånger. Just nu började Unga Mödrar, vilket enligt mig suger, så därför blir det NCIS istället.
Kom nyss hem från att ha gjort teori provet till moppen, lätt som en plätt, till min förvåning. Ylva var hemma hos mig och hjälpte mig nu i eftermiddags, kul hade vi, mycket skratt som vanligt! Innan idag så hade vi franska prov, vilket gick sådär, men so provet vg och mvgdelen var uppskuten till tisdag, så det behövde jag inte oroa mig för i varje fall.
Idag har varit en minst sagt speciell dag. Tummen upp!
Adios
Walle

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åhh, vad bra att det gick så bra på moppe provet! :D <3

2009-09-15 @ 19:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0