weekend

Kort sammanfattning av helgen

Söndag
Dagen gick mest åt till att dega, plugga lite och läsa The Disreputable Story of Frankie Landau-Banks.

Lördag
Ylva och jag vaknade och kollade färdigt på tolken, sen kom Anton över för lite american pancakes:). Sen så följde han mig till bussen för att jag skulle ta tåget (eller snarare bussen som var istället för tåget) men jag gick fel eftersom de på rese sa åt mig att vänta på fel ställe, anyway missade jag bussen.
Då blev det fika med Henke, Johan och Anton istället, sen åkte jag ett senare tåg/buss till landet.

Fredag
Efter skolan åkte jag till johannelund för att hämta moppen för att köra upp, vilket gick bra, trots att snubben tvingade mig köra ut på brokindsleden och runt i hjulsbro, glad att jag inte krockade eller blev överkörd.
Sen kom Ylva hem till mi casa och vi hade en mysig kvällspromenad och sen såg vi på tolken.


ylva och jag på finfina bilder från i fredags.

pussar
walle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0