repris

Jag kom nyss hem ifrån farmor. Nu ska jag måla mina naglar i färgen all eyes on me (knallrosa). Ikväll tänkte jag kolla på The day after tomorrow.

Igår så var det nyårsafton. Vi åt god mat - bland annat hemgjord pasta.


Jag gör farfalle♥

Vi åkte in till stan och kollade på fyverkerier vid klockan sex, sen så åkte vi hem och lagade mat.
Sen så kollade vi lite på en gammal bond film som gick på trean innan vi kollade på tolvslaget-programet. Sen var det att skåla i champagne & fyra av de stora raketerna.



Vid halv två skulle David lägga sig, men mamma, pappa & jag satt kvar i soffan och kollade på konserten för Nelson Mandela som slutade vid klockan tre. Sen läste jag en liten stund. Så jag somnade inte förens nån gång efter fyra. Så jag är lite trött just nu.

Nu ska jag fortsätta kolla på vänner♥.
Ciao!
w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0