slapp dag

igår dagen var mycket rolig. det var halloween party på skolan, jag vet låter ju skit kul, eller inte. men hur som helst var vi (ullan,ylvan, eric, hanna &alex) hos alex innen och gjorde oss iording, Ullan vart supersöta prinsessan, ylva vart coolaste rockbruden, alex art snyggaste djävulen, hanna vart skönsate fjortisen, eric vart roligaste clownen & jag vart skateare eller nått liknande:)
jag hade lånat davves skatepjuk & kepa, alex baggy jeans & hade på mig min tröja. innan hade vi också lite allsång:). kul!

våran korridor var omgjord till skräck korrioren, så det var skummaste typen som stod och glodde på oss när vi tog våra saker ur skåpen. scay!
det var disco i gympa salen, det var faktiskt kul, så vi dansade ganska så mycket om man säger så!

sen åkte alex, hanna, ylva, eric & jag hem till mig och käkade pizza, tsatsik & massa, sen vart The Eye (trodde det var en sträckfilm? jag vet inte riktigt vad det var, men ska inte säga så mycket, vart rädd på vissa ställen även om den inte var så scary..:p), massa godis & chips. alex somnade. i mitten av filmen så stack eric. sen vart det sova. vi vaknade 20 i 11 & käkade brunch. sen stack alex.
hanna &ylva stack vi klockan ett, sen dessa har jag mest slappat & badat, läst & så:). ganska så skönt. för jag är ganska så seg:).















bild från alex kamera. 


hanna, ullan & ylva - foto från alex kamera

jag, eric, johan, patrick & henke. alex fotar.

alex, från alex kamera:)                                                    jag & hanna . hanna fotar.

ylva skickar lite mer bilder senare:)

puss♥ 
w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0