christmas

Just nu ligger jag i min röda snurrfotölj framför skrivbordet och kollar på grey's anatomy. Hårbollen, också kallad skorpan, attackerar just nu mitt ansikte och gnider sig mot laptopen. Just nu har jag på mig finaste & största tjocktröjan. Prima prima!

Igår var det julafton, en bra julafton. Efter frukosten så fick jag en tv. En tv! Gissa om jag vart förvånad. Haha. Vid lunch så åkte vi till farmor åk åt vår årliga jullunch. Efter det så åkte vi alla hem till oss och kollade på kalle anka. Sen kom tomten med paketen (min lillebror). Jag fick mycket fina paket. Jag fick presentkort, pengar, ljus, badsaker & en mobil. Så jag är superduper nöjd kan man säga!♥

Imorgon blir det shoppa med ylva!
puss
w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0