christmas is just around the corner

Hejsan bloggare! Just nu ligger jag nder mitt täcke och kollar på tv & är sjuk. Jag ska inte klaga allt för mycket. Kollar på finalen av Hell's Kitchen. Innan låg jag i mammas & pappas säng och kollade på love actually. Det var inte första gången precis.

Igår så var det glöggfest här i mitt hus. Ylvas, Hannas, Ullans, Erics & Alexs föräldrar (och dom själva såklart) kom. Vi Kompisar hade lilla julafton på mitt rum & bytte julklappar och så.
Ylva sov över♥.



Imorse så var Hanna, Ylva & jag i kyrkan, vi måste gå tio gånger innan lägret i sommar. Jag fattar inte varför jag alltid hamnar snett framför folk som sjunger kul, för det slutar alltid med att vi får sitta där och kämpa för att inte asgarva. Vilket inte känns så passande.

puss♥
w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0