shopping-day

Just nu så ligger jag i soffan & kollar på Grey's Anatomy säsong 2 via en hemsida på nätet. Det funkar faktiskt. Eftersom jag inte har säsong 2 själv så får detta duga. Jag funderar på att köpa några boxar med tv-serier. Kanske ska beställa i veckan.

Innan så hjälpte David & jag mamma att laga Tiramisu. Smarrigt värre imorgon alltså. Imorgon är sista dagen på detta året. Hoppas att det blir en bra avslutning av det. I varje fall så blir det en god efterrätt. Haha.

Idag så var jag och shoppade med O. Vi käkade lunch på Steves och hade det allmänt trevligt. Jag hade stor shopping-lycka också. Jag köpte en kjol, en kofta, ett underlinne, en t-shirt, en halvlångärmade tröja med knappar & ett nagellack. 

Jag är lite lagom onyttig här med mina skumtomtar & nacho rolls, men jag bryr mig inte. Jag får väll vara nyttigare nästa år.

Puss
w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0