jullov♥

Just nu sitter jag i min soffa och tar det lungt, jag har jullov nu. Det var efterlängtat!
Igår kväll var det avslutning. Jag va i skolan mella 08.00 -20.00 med  en och en halv timmes paus. eftersom vi skulle repa innan de två avslutningarna. Jag, Hannah & Louise sjöng ju. Jag & Hannah skulle styla Karls & Eriks tomteluvor också, ett hårt jobb ska ni veta!

Första gången vi skulle sjunga (för sexorna & niorna) så gick det dåligt. Andra var roligare & gick mycket bättre. Då var ju klassen där. Tjejerna var jätte söta! Ashti, Josef, Venne & patrick hade fixat sig värsta fint också! Haha, söta! Ullan kom även fast att hon hade varit sjuk, vilket var kul, haha!♥

Efteråt gick Ullan, Ylva, Alex, Hanna, Elin, Eric, Amanda & jag till five tastes och åt pizza och kebab. Alla var på glatt humör och skrek (inte sa) god jul till alla som vi träffade. Haha. Amanda kanske ska sluta i våran klass. Efter det gick Amanda & Eric hem. Sen gick vi andra till Alex innan bussen till Ylva gick.

Ullan tog bussen hem för att hon fortfarande mådde lite dåligt, hoppas att hon kryar på sig!♥
Elin, Ylva, Alex, Hanna & jag hade kul i utehuset innan vi somnade senare inne på ylvas rum. Vi hade kul!

Jag åte sen till farmor & så. David var tydligen med Martin (de är bra kompisar & han bor i lägenheten över farmor) så de kom för bi på fika. Sen gick jag lite på stan & köpte de sista julklapparna.

Bilderna är fotade med ylvas kamera



puss♥
w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0