passion

Jag har varit lite aktiv sedan senast jag bloggade idag. Är det någon som vet varför alla bakböcker ska vara rödrutiga? Alla italenska kokbäcker får vackra bilder & drinkböcker är också fint klädda i färgglada foton. Men inte de fula kakböckerna. Haha. Intresant samtalsämne!

Hur som hälst så bakade jag en pavlova tårta. Mummsigt värre. En av mina specialare. För mig som älskar maräng är detta perfa. Med grädde, ananas, passionfrukt & hallon på.
Jag gjorde också små bollar av marsipan & doppade i smält marabue choklad. Inte för att de var på tårtan då men.

Medans jag väntade på att pavlovan i ugnen satt jag i köket och kollade på film (i min laptop).

Sen kollade jag på CSI new york & Jeff Dunham med familjen i vardagsrummet. Ni vet Jeff Dunham, han som har Ahmed the dead terrorist? Han är kul. Kollade inte på hela, spelade in resten.

Men nu är jag i desperat behov av min skönhetssömn!
puss ♥
godnatt
w


Kommentarer
Postat av: o

Jag såg hela jeff dunham! achmed var bäst ju! XD:D:D

2008-12-23 @ 18:51:24
URL: http://ooscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0